Як підтримувати співробітників, якщо ви керівник – читайте в «Довіднику безбар’єрності»
Новий розділ «Етика взаємодії у періоди стресу» у «Довіднику безбар’єрності» може знадобитися керівникам різних структур.
«Керівник відіграє значну роль у підтримці психічного здоров’я своїх співробітників, особливо якщо хтось із них переживає тривожні стани чи стрес», – зазначають у «Довіднику безбар’єрності».
Як може допомогти керівник:
- заохочувати співробітників до самодопомоги та колективного піклування;
- бути прикладом – не працювати понаднормово, проявляти доброту, бути відкритими;
- зустрічатися для обговорення труднощів, проблем та шляхів їх вирішення;
- впевнитися, що співробітники мають перерви та знаходять час для спілкування з сім’єю та друзями;
- роздрукувати та розмістити на робочих місцях інформацію про сервіси підтримки психічного здоров’я;
- бути особливо уважними до співробітників, яких можуть дискримінувати, та які потребують додаткової підтримки;
- проводити політику відчинених дверей – сприяти тому, щоб співробітники вільно говорили про власні проблеми з вами та своїми колегами;
- активно вирішувати конфлікти: наголошувати на важливості дружнього середовища, доброті та емпатії – до себе та інших членів команди.
Ці ж поради актуальні і при взаємодії з волонтерами – піклуючись про інших, вони теж потребують підтримки.