Як коректно та з повагою комунікувати з чинними військовими, ветеранами та ветеранками. Зокрема, з тими, хто отримав інвалідність та має досвід полону

  • 48

 

Як коректно та з повагою комунікувати з чинними військовими, ветеранами та ветеранками. Зокрема, з тими, хто отримав інвалідність та має досвід полону

Серіал «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» навчає коректній взаємодії з ветеранами й ветеранками, чинними військовими. Упродовж 11 серій ви дізнаєтеся про особливості комунікації в родині, колі друзів та просто в магазині, парку чи публічному місці, а також, що може вирізняти людину з бойовим досвідом, які в неї бувають стани та реакції. Найкращі українські експерти дають рекомендації, як допомогти ветеранам і ветеранкам, військовим звернутися по психологічну допомогу у разі потреби.

Люди з бойовим досвідом відверто розповідають про полон, життя з інвалідністю, ставлення до чорного гумору та чому некоректна пропозиція допомоги може образити. Ви дізнаєтеся, як ввічливо подякувати за службу, не зачепивши особисті кордони людини. Також у серіалі – корисна інформація для роботодавців та громад, які одними з перших зустрічають захисників і захисниць.

Освітній серіал створено за ініціативи Мінцифри у межах тематичної хвилі «Досвід ветеранів вартий поваги» комунікаційної кампанії «Ти як?» Всеукраїнської програми ментального здоров’я — ініціативи першої леді Олени Зеленської за підтримки Координаційного центру з психічного здоров’я Кабінету Міністрів України, громадської організації «Безбар’єрність» та компанії Visa – учасниці спільноти «Бізнес без бар’єрів» для платформи «Дія.Освіта».

https://kharkivoda.gov.ua/news/127190